zaterdag 9 juni 2012

Zeldamap

Hij is af joeppie

16 reacties:

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

dat heb je snél gedaan, Miriam..
't is erg MOOI geworden!
veel plezier met je volgende project!
groetjes, Petra

Anoniem zei

wow wat mooi geworden, en wat een werk, complimenten

Anoniem zei

hij is heel erg mooi geworden, Echt een plaatje en wat een werk zeg.

Anoniem zei

hij is mooi geworden zeg. Wat een werk ook zeg. dat heb je ook snel gedaan.

Anoniem zei

wat is hij mooi geworden en wat een werk zeg.

Desirée zei

Het is echt een leuk werk geworden, daar is je zoon vast heel erg blij mee.

Saskia zei

jippie jee

Miriam zei

Wat een karwei zeg! Maar mooi is ie!!!

Groetjes
Miriam

Marion zei

Wow Miriam het ziet er echt geweldig uit en je hebt in een sneltreinvaart gewerkt. Wat zal zoonlief er blij mee zijn.

Lieve groetjes van Marion

Anoniem zei

Wat een leuke mooie site heb je:)
En de Zeldamap wauwww super gemaakt!!

Jou site staat nu bij mijn favorieten:)
Groetjes Lon

miriam zei

Dank je wel lon ben alleen niet meer zo actief met blogger. Zit wat meer op facebook werkt snel en makkelijk. Merk als je het hier niet bij houd dat de mensen snel afhaken.

Maar bedankt voor het compliment en erg leuk dat je langs geweest bent.

Gr miriam

Anoniem zei

Hoi Miriam,

Graag gedaan hoor:)
Je maakt echt leuke dingen,ben heerlijk aan t rond snuffelen hihi.
Ik heb in mijn hoofd om ook een blog aan te maken,ben namelijk ook aan de borduur:)
Maar eerst vakantie vieren en mijn borduurwerk mee nemen uiteraard,lekker ontspannen vind ik dat!
Wieweet tot ziens,groetjes Lon

ps wel je blog aanhouden hoor,veel te leuk!

saramsades2 zei

waw, zo leuk. ben heel blij voor je.

Ga je hem inkaderen ?

miriam zei

Ja hij is ingelijst en hangt alweer een tijdje aan de muur.

Ben niet meer zo actief of mijn blogje .

borduursaramsades zei

post je dan nog ergens anders je werken ?
facebook, instagram,.. ?

miriam zei

Hoi borduursaramsades bedankt voor je berichtje nee het borduren doe ik eigenlijk niet zo veel meer. Ben nu meer aan het haken deken amigurmi enz

 
Template by Exotic Mommie